Meniu
0 lei
Nu aveţi produse în coşul de cumpărături
Meniu
0 lei
Nu aveţi produse în coşul de cumpărături

Întrebări

Ce se întâmplă dacă nu găsiţi persoană destinatara ?

Va oferim livrare de buchete de flori şi aranjamente florale la domiciliu, la sedii de firme, bănci, institurii, spitale, restaurante sau orice altă locaţie. În cazul în care agentul nostru de livrare nu găseşte persoană destinatara la adresa de livrare, poate să:

  • 1. revină într-un alt moment alt zilei
  • 2. livreze unei rude, coleg sau o altă persoană prezenţa la adresa
  • 3. contacteze persoană destinatara (încercăm întotdeauna să nu divulgăm amănunte despre livrare pentru a păstra surpriză)

În cazul în care aveţi informaţii cu privire la programul persoanei destinatare şi ne puteţi indică un interval preferat de livrare, o puteţi face în câmpul de observaţii, aferent fiecărui aranjament, în coşul de cumpărături.

Se poate elibera factură ?

În cazul în care cumpărătorul este o persoană juridică, pentru că factură să fie emisă cu datele personei juridice (firma, instituţie guvernamentală etc) trebuie completate şi câmpurile aferente persoanelor juridice, din formularul cu datele cumpărătorului (acesta este completat în momentul plasării comenzii, după completarea adresei de livrare)

Dacă plasez o comandă astăzi, când se livrează?

Mai multe detalii despre metodele de plata puteţi găsi aici

Cum pot plăti?

Mai multe detalii despre metodele de plata puteţi găsi aici

Dacă destinatarul nu este găsit la adresa, ce se întâmplă?

Dacă destinatarul nu este găsit, agentul de livrare fie va încerca contactarea acestuia, fie va reîncerca să livreze la o altă oră.

Pot alege un interval orar de livrare?

Puteți indica un interval preferat de livrare, vom încerca să îl respectăm însă nu putem garanta livrarea în acel interval.