Meniu
Intră în cont Nu ai cont? Apasă aici
COȘUL TĂU

Nu aveți nici un produs în coș

0 produse în coș
ACHITARE
Total
0
lei
Întrebări

Ce se întâmplă dacă nu găsiţi persoana destinatară ?

Vă oferim livrare de buchete de flori şi aranjamente florale la domiciliu, la sedii de firme, bănci, instituții, spitale, restaurante sau orice altă locaţie. În cazul în care agentul nostru de livrare nu găseşte persoană destinatară la adresa de livrare, poate să:

  • 1. revină într-un alt moment alt zilei
  • 2. livreze unei rude, coleg sau o altă persoană prezentă la adresă
  • 3. contacteze persoana destinatară (încercăm întotdeauna să nu divulgăm amănunte despre livrare pentru a păstra surpriza)

În cazul în care aveţi informaţii cu privire la programul persoanei destinatare şi ne puteţi indica un interval preferat de livrare, o puteţi face în câmpul de observaţii, aferent fiecărui aranjament, în coşul de cumpărături.

Se poate elibera factură ?

În cazul în care cumpărătorul este o persoană juridică, pentru ca factură să fie emisă cu datele personei juridice (firma, instituţie guvernamentală etc) trebuie completate şi câmpurile aferente persoanelor juridice, din formularul cu datele cumpărătorului (acesta este completat în momentul plasării comenzii, după completarea adresei de livrare)

Dacă plasez o comandă astăzi, când se livrează?

Mai multe detalii despre livrare puteţi găsi aici.

Cum pot plăti?

Mai multe detalii despre metodele de plată puteţi găsi aici.

Dacă destinatarul nu este găsit la adresă, ce se întâmplă?

Dacă destinatarul nu este găsit, agentul de livrare fie va încerca contactarea acestuia, fie va reîncerca să livreze la o altă oră.

Pot alege un interval orar de livrare?

Puteți indica un interval preferat de livrare, vom încerca să îl respectăm însă nu putem garanta livrarea în acel interval.

ABONARE LA NEWSLETTER
OK