Meniu
Intră în cont Nu ai cont? Apasă aici
COȘUL TĂU

Nu aveți nici un produs în coș

0 produse în coș
ACHITARE
Total
0
lei


Înainte de a ne contacta va rugăm verificați dacă raspunsul dorit poate fi găsit mai jos:

Livrați și în localitatea ... ? Pe ce date ?

Unele aranjamente pot fi livrate doar în București, altele doar în unele orașe mari iar altele in majoritatea localitaților, pe pagina de detalii a aranjamentelor sunt trecute restricțiile de livrare.
Cel mai simplu este să ADAUGAȚI ARANJAMENTUL ÎN COȘUL DE CUMPĂRĂTURI ȘI SĂ VEDEȚI DACĂ PUTEȚI SELECTA LOCALITATEA DORITĂ.
Dacă localitatea dorită nu este afișată înseamnă ca nu putem livra acolo.
Dacă o anumită dată nu poate fi selectată inseamnă că nu putem livra atunci.


Putem livra în localitătile de mai jos.
Pentru a vedea și datele disponibile alegeți localitatea dorită.

Pot alege data de livrare ?

Da, comenzile se livrează pe data aleasă de dvs. în pagina în care completați și adresa de livrare.

Pot alege ora de livrare ?

Puteți indica un interval preferat de livrare, vom încerca să îl respectăm însă nu putem garanta mereu livrarea în acel interval.

Unde trimiteți factura ?

Factura este trimisă pe emailul cumpărătorului. NU TRIMITEM factura odată CU FLORILE.
În cazul în care cumpărătorul este o persoană juridică, pentru ca factură să fie emisă cu datele personei juridice (firma, instituţie guvernamentală etc) trebuie completate şi câmpurile aferente persoanelor juridice, din formularul cu datele cumpărătorului (acesta este completat în momentul plasării comenzii, după completarea adresei de livrare)

Am facut o comandă și vreau să știu dacă este totul ok și când se va livra

Dacă nu ați primit emailul de confirmare comandă verificați și folderul de SPAM.
Puteți urmari stadiul comenzii pe pagina de status comandă.


Comenzile se livrează la data aleasă de dvs. în momentul plasării.
Dacă ați menționat un interval orar și acesta a trecut nu înseamnă ca am uitat de comanda dvs ci probabil că nu am găsit pe nimeni si ne vom întoarce mai târziu sau când ne-a solicitat persoana care primește florile.
DACĂ SUNT PROBLEME CU LIVRAREA VA CONTACTĂM NOI.

Ce se întâmplă dacă nu găsiţi persoana destinatară ?

Vă oferim livrare de buchete de flori şi aranjamente florale la domiciliu, la sedii de firme, bănci, instituții, spitale, restaurante sau orice altă locaţie. În cazul în care agentul nostru de livrare nu găseşte persoană destinatară la adresa de livrare, poate să:

  • 1. revină într-un alt moment alt zilei
  • 2. livreze unei rude, coleg sau o altă persoană prezentă la adresă
  • 3. contacteze persoana destinatară (încercăm întotdeauna să nu divulgăm amănunte despre livrare pentru a păstra surpriza)

În cazul în care aveţi informaţii cu privire la programul persoanei destinatare şi ne puteţi indica un interval preferat de livrare, o puteţi face în câmpul de observaţii, aferent fiecărui aranjament, în coşul de cumpărături.

Cum pot plăti?

Mai multe detalii despre metodele de plată puteţi găsi aici.

Care sunt datele firmei ?

Nume: VAN HORT TRADE SRL

Nr.ord.reg.com./an: J40/20560/2017

C.I.F.: 38604500

Capital social: 200 RON

Cont: RO48BREL0002001635780100

Bancă: Libra Internet Bank

Sediul social: Str. Triumfului nr 29, București

Dacă nu ați găsit răspunsul dorit mai sus și doriți să ne contactați:

telefon doar pentru mesaj WhatsApp și SMS: (004)0730.235.674
Vă rugăm nu sunați.
Email:

ABONARE LA NEWSLETTER
OK
Back to top